Header Ads

Sinopsis Drama Meh Sandar Pada Aku Slot Dahlia TV3

Drama terbaru adaptasi novel iaitu Meh Sandar Pada Aku adalah drama yang akan menemui anda di slot Dahlia TV3. Drama ini menampilkan Mira Filzah dan Aliff Aziz sebagai watak utama yang akan ditayangkan mulai Februari ini. Jom terjah sinopsis Drama Meh Sandar Pada Aku.

Sinopsis Drama Meh Sandar Pada Aku Slot Dahlia TV3

Sinopsis Meh Sandar Pada Aku


Drama Meh Sandar Pada Aku mengisahkan tentang Afnan Tasneem (Mira Filzah) yang sentiasa ceria tapi agak bendul tak berempat. Afnan sedang menjalani praktikal di sebuah pusat penyelidikan tetapi dia ditemukan dengan seorang lelaki yang sombong iaitu Dr. Syed Nazdhan (Aliff Aziz). Namun begitu, Dr. Nazdhan dalam dilema kerana sebelum ini tidak pernah menerima Afnan sebagai budak praktikal di bawah seliaannya. Nak tahu apa kesudahannya, nantikan drama ini di TV3.

No comments

Powered by Blogger.