Header Ads

Biodata Dania Azmi Pelakon Cantik Aku Bukan Geisha

Biodata Dania Azmi Pelakon Cantik Aku Bukan Geisha. Anda kenali Damia Azmi? Disha Devina adalah merupakan seorang pelakon dan pramugari Malaysia Airlines. Namanya mula dikenali dalam drama Kerna Syurga Bukan Percuma. Kini, Dania Azmi muncul dalam Drama Aku Bukan Geisha di slot Selekta Prima TV2. Jom terjah biodata Dania Azmi !

Biodata Dania Azmi Pelakon Cantik Aku Bukan Geisha

Biodata Dania Azmi Pelakon Cantik Aku Bukan Geisha 


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang biodata Dania Azmi merangkumi nama penuh, umur, tempat kelahiran, pendidikan, kerjaya dan laman sosial :

Nama Komersial : Dania Azmi
Umur : 24 tahun (2019)
Asal : Cyberjaya
Kerjaya : Pelakon dan pramugari
Drama : Kerna Syurga Bukan Percuma, Aku Bukan Geisha
Instagram Dania Azmi : https://instagram.com/daniaazmi

Jangan lupa saksikan lakonan Dania Azmi dalam drama Aku Bukan Geisha!

No comments

Powered by Blogger.