Header Ads

Sinopsis Drama Dia Yang Ku Cinta (Sharnaaz Ahmad & Syerinie Myra)

Sinopsis Drama Dia Yang Ku Cinta (Sharnaaz Ahmad & Syerinie Myra). Saksikan drama terbaru berjudul Dia Yang Ku Cinta yang diarahkan oleh pengarah hebat Along Kamaluddin. Drama Dia Yang Ku Cinta ini merupakan sebuah drama yang diadaptasi daripada novel bakal menampilkan Sharnaaz Ahmad, Syerinie Myra dan Luqman Hafidz sebagai pelakon utama. Drama ini akan disiarkan pada bulan Jun nanti selama 15 episod di Slot Samarinda. Jangan lupa saksikan drama ini setiap hari Isnin  hingga Khamis mulai jam 8.30 malam di saluran TV2❗

Sinopsis Drama Dia Yang Ku Cinta (Sharnaaz Ahmad & Syerinie Myra)

Sinopsis Drama Dia Yang Ku Cinta (Sharnaaz Ahmad & Syerinie Myra) 


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang Drama Dia Yang Ku Cinta yang memaparkan senarai pelakon, sinopsis dan siaran langsung :

Senarai Pelakon Drama Dia Yang Ku Cinta 


● Sharnaaz Ahmad sebagai Luqman

● Syerinie Myra sebagai Cempaka Amna

● Luqman Hafidz sebagai Hafiz Andrew

● Siti Khadijah Halim sebagai Lara Andrew

● Shah Rezza sebagai

● Catriona Ross sebagai Mahanna

● Riena Diana

● Afieq Shazwan

Sinopsis Drama Dia Yang Ku Cinta 


Cerita ini mengisahkan tentang dua adik beradik iaitu Cempaka Amna dan adiknya Iman Idham merupakan anak tiri kepada Tuan Khalid. Setelah kematian ibu kandung mereka, kedua-dua adik beradik dibawa tinggal bersama Tuan Khalid.

Namun disebalik itu mereka kerap diseksa dan dimaki oleh isteri kepada Tuan Khalid, Puan Mahanna walaupun mereka melakukan kesalahan kecil. Tapi, kebajikan mereka terbela apabila anak Tuan Khalid dan Puan Mahanna, Hafiz Andrew mengambil berat tentang kedua-dua adik beradik itu. Nak tahu apa akan terjadi?

Selamat menonton drama Aku Bukan Geisha di TV2!

No comments

Powered by Blogger.