Header Ads

Sinopsis Drama Tolong Aku Doktor Cinta (Hafreez Adam & Nina Iskandar)

Sinopsis Drama Tolong Aku Doktor Cinta (Hafreez Adam & Nina Iskandar). Saksikan drama terbaru berjudul Tolong Aku Doktor Cinta yang diarahkan oleh pengarah hebat Amor Rizan. Drama Tolong Aku Doktor Cinta ini menampilkan beberapa pelakon hebat antaranya Hafreez Adam, Nina Iskandar, Puteri Aishah, Adam Yusuf dan ramai lagi. Drama ini akan disiarkan pada 6 Mei nanti selama 26 episod. Jangan lupa saksikan drama ini setiap hari Isnin hingga Sabtu mulai jam 6.00 malam di TV2. Jom terjah sinopsis drama Tolong Aku Doktor Cinta❗

Sinopsis Drama Tolong Aku Doktor Cinta (Hafreez Adam & Nina Iskandar)

Sinopsis Drama Tolong Aku Doktor Cinta (Hafreez Adam & Nina Iskandar) 


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang Drama Tolong Aku Doktor Cinta memaparkan senarai pelakon, sinopsis dan siaran langsung :

Senarai Pelakon Drama Tolong Aku Doktor Cinta


● Hafreez Adam

● Puteri Aishah sebagai Anita

● Nina Iskandar sebagai Hana

● Adam Yusuf sebagai Faiz

● Sissy Imann sebagai Tania

Sinopsis Drama Tolong Aku Doktor Cinta 


Mengisahkan konflik Hana dan Anita yang mahu membalas dendam kepada pemilik blog percintaan popular, Dr. Love Online.

BACA JUGA : Tonton Drama Tolong Aku Doktor Cinta 

Selamat menonton drama TolongAAku Doktor Cinta di TV2!

No comments

Powered by Blogger.