Header Ads

Sinopsis Drama Cetera Hati Diya (Fattah Amin & Azar Azmi)

Sinopsis Drama Cetera Hati Diya (Fattah Amin & Azar Azmi). Saksikan drama terbaru berjudul Cetera Hati Diya yang diarahkan oleh pengarah hebat Raja Mukhriz. Drama Cetera Hati Diya ini menampilkan beberapa pelakon hebat antaranya Fattah Amin, Azar Azmi, Faye Kusairi dan ramai lagi. Drama ini akan disiarkan pada bulan Jun nanti selama 15 episod. Jangan lupa saksikan drama ini setiap hari Isnin hingga Khamis mulai jam 10.00 malam di TV3. Jom terjah sinopsis drama Cetera Hati Diya❗

Sinopsis Drama Cetera Hati Diya (Fattah Amin & Azar Azmi)

Sinopsis Drama Cetera Hati Diya (Fattah Amin & Azar Azmi) 


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang Drama Cetera Hati Diya memaparkan senarai pelakon, sinopsis dan siaran langsung :

Senarai Pelakon Drama Cetera Hati Diya


● Fattah Amin sebagai Zahil Hariz

● Azar Azmi sebagai Diya (Adelia Dayana)

● Azrel Ismail sebagai Zakuan

● Faye Kusairi sebagai Kamelia

● Raja Hakim sebagai Syamil

● Asha Zainul sebagai Maira

Sinopsis Drama Cetera Hati Diya 


Drama ini mengisahkan tentang peristiwa hitam yang lalu membuatkan Diya fobia dan menutup hati kepada mana-mana lelaki ingin mendekatinya. Zahil yang mempunyai perasaan terhadap Diya mencuba segala-galanya untuk memenangi hatinya. Zahil nekad untuk melamar Diya dan bertanggugjawab kesalahan adik tirinya yang memperkosa Diya. Zahil juga ada menyembunyikan satu rahsia besar tentang masa lalunya dari Diya.

Selamat menonton drama Cetera Hati Diya di saluran TV3!

No comments

Powered by Blogger.