Header Ads

Biodata Husna Mustaffa Pelakon Aku Yang Kau Tinggalkan

Biodata Husna Mustaffa Pelakon Aku Yang Kau Tinggalkan. Anda kenali Husna Mustaffa? Sharifah Husna Syed Mustaffa atau lebih dikenali sebagai Husna Mustaffa adalah merupakan seorang pelakon, model dan usahawan berjaya. Beliau merupakan founder dan designer syarikat Hanalluna. Pelakon ini turut melibatkan diri dalam dunia lakonan dan model. Kini, Husna Mustaffa muncul dalam Drama Aku Yang Kau Tinggalkan di slot Widuri TV1. Jom terjah biodata Husna Mustaffa!

Biodata Husna Mustaffa Pelakon Aku Yang Kau Tinggalkan

Biodata Husna Mustaffa Pelakon Aku Yang Kau Tinggalkan 


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang biodata Husna Mustaffa merangkumi nama penuh, umur, tempat kelahiran, pendidikan, kerjaya dan laman sosial :

Nama Penuh : Sharifah Husna Syed Mustaffa
Nama Komersial : Husna Mustaffa
Umur : 28 tahun (2019)
Asal : Johor Bahru
Kerjaya : Pelakon, Model dan Usahawan
Drama : Kerana Dia Manusia Biasa, Aku Yang Kau Tinggalkan
Instagram Husna Mustaffa : https://instagram.com/husnamustaffa

Jangan lupa saksikan lakonan Husna Mustaffa dalam drama Aku Yang Kau Tinggalkan!

No comments

Powered by Blogger.