Header Ads

Sinopsis Drama Ajak Oh Ijal (Syazwan Zulkifly, Chef Fikree & Intan Najuwa)

Sinopsis Drama Ajak Oh Ijal (Syazwan Zulkifly, Chef Fikree & Intan Najuwa). Saksikan drama terbaru berjudul Ajak Oh Ijal yang diarahkan oleh pengarah hebat Shuhaimi Lua. Drama Ajak Oh Ijal ini menampilkan beberapa pelakon hebat antaranya Syazwan Zulkifl, Intan Najuwa, Chef Fikree dan ramai lagi. Drama ini akan disiarkan pada bulan Ramadhan nanti selama 18 episod. Jangan lupa saksikan drama ini setiap hari Sabtu mulai jam 6.30 petang di skot Iris TV3. Jom terjah sinopsis drama Ajak Oh Ijal❗

Sinopsis Drama Ajak Oh Ijal (Syazwan Zulkifly, Chef Fikree & Intan Najuwa)

Sinopsis Drama Ajak Oh Ijal (Syazwan Zulkifly, Chef Fikree & Intan Najuwa) 


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang Drama Ajak Oh Ijal memaparkan senarai pelakon, sinopsis dan siaran langsung :

Senarai Pelakon Drama Ajak Oh Ijal 


● Qaralyna sebagai Amina

● Chef Fikree sebagai Rizal

● Intan Najuwa sebagai Amani

● Syazuwan Zulkifli sebagai Razak

● Amar Ashraf sebagai Jalil

● Imuda sebagai Mahmud

● Anis Hannani sebagai Siti

● Henzi Andalas sebagai Abu

Sinopsis Drama Ajak Oh Ijal


Razak dan Rizal merupakan adik beradik yang menjalankan kegiatan haram di Kuala Lumpur. Setiap kali menjelang Ramadan mereka berdua akan pulang ke kampung dan membantu ibunya menjual ayam bakar di bazar Ramadan. Mereka yang sentiasa bertelagah berjanji untuk berbaik sepanjang Ramadan namun janji itu tidak dapat ditepati apabila mereka jatuh cinta kepada orang yang sama. Pelbagai cara dilakukan mereka untuk merebut hati Amani.

Selamat menonton drama Ajak Oh Ijal di saluran TV3!

No comments

Powered by Blogger.