Header Ads

Biodata Hun Haqeem Pelakon Cari Aku Di Syurga

Biodata Hun Haqeem Pelakon Cari Aku Di Syurga. Anda kenali Hun Haqeem? Hun Haqeem adalah merupakan seorang pelakon baru daripada MIG Productions. Kini, Hun Haqeem muncul dalam Drama Cari Aku Di Syurga di slot Samarinda TV3. Jom terjah biodata Hun Haqeem!

Biodata Hun Haqeem Pelakon Cari Aku Di Syurga

Biodata Hun Haqeem Pelakon Cari Aku Di Syurga 


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang biodata Hun Haqeem merangkumi nama penuh, umur, tempat kelahiran, pendidikan, kerjaya dan laman sosial :

Nama Komersial : Hun Haqeem
Umur : 20 tahun (2019)
Asal : Kuala Lumpur
Kerjaya : Pelakon dan model
Drama : Cari Aku Di Syurga
Instagram Hun Haqeem : https://instagram.com/hunhaqeem

BACA JUGA : Tonton Drama Cari Aku Di Syurga Setiap Episod 

Jangan lupa saksikan lakonan Hun Haqeem dalam drama Cari Aku Di Syurga!

1 comment:

  1. Salam editor
    With regards to biodata for Hun Haqeem, just to rectify that he's born in Kuala Lumpur not Sg Petani Kedah as mentioned. His father from Selangor and mother a Sarawakian. Thank you for your kind attention.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.