Header Ads

Tonton Drama Aku Yang Kau Tinggalkan Episod 14

Tonton Drama Aku Yang Kau Tinggalkan Episod 14. Nak tonton drama Aku Yang Kau Tinggalkan? Saksikan drama terbaru berjudul Aku Yang Kau Tinggalkan yang kini ditayangkan dalam bulan Ramadhan di slot Widuri TV1. Drama ini mengisahkan tentang perkahwinan tanpa ikatan rasa cinta antara Nia dengan Zaril. Dalam episod ke-14 menceritakan Nia menjaga kebajikan suaminya yang terlantar sakit. Untuk tonton semula Drama Aku Yang Kau Tinggalkan episod 14 anda boleh streaming menerusi pautan di bawah.


Tonton Drama Aku Yang Kau Tinggalkan Episod 14


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang tonton online Drama Aku Yang Kau Tinggalkan yang disiarkan di saluran TV1:

JUDUL : Aku Yang Kau Tinggalkan
EPISOD : 14
TARIKH TAYANGAN : 14 Mei 2019
MASA : 7.00 p.m - 8.00 p.m
SIARAN TV : Slot Widuri TV1
PENGARAH : Azri
PELAKON : Ungku Ismail Aziz, Elizad Sharifuddin, Natasya Mahyan, Adam Shadan, Aedy Ashraf

Cara Menonton Drama Aku Yang Kau Tinggalkan Episod 14


Klik video di bawah⬇️⬇️



BACA JUGA : Sinopsis Drama Cari Aku Di Syurga 

Selamat menonton drama Aku Yang Kau Tinggalkan di TV1!

No comments

Powered by Blogger.