Header Ads

Sinopsis Drama Bukan Cinta Aku (Janna Nick & Syafiq Kyle)

Sinopsis Drama Bukan Cinta Aku (Janna Nick & Syafiq Kyle). Saksikan drama terbaru berjudul Bukan Cinta Aku yang muncul di kaca tv anda. Drama ini diarahkan oleh pengarah hebat Ejump Mohd dan menampilkan beberapa pelakon hebat antaranya Janna Nick, Syafiq Kyle, Baim Wong dan ramai lagi. Drama ini akan disiarkan pada 5 Jun nanti selama 28 episod. Jangan lupa saksikan drama ini setiap hari Isnin hingga Jumaat mulai jam 7.00 malam di slot Akasia TV3. Jom terjah sinopsis drama Bukan Cinta Aku❗


Sinopsis Drama Bukan Cinta Aku (Janna Nick & Syafiq Kyle) 


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang Drama Bukan Cinta Aku yang memaparkan senarai pelakon, sinopsis dan siaran langsung :

Senarai Pelakon Drama Bukan Cinta Aku 


● Hafidz Roshdi sebagai Adam

● Zara Zya sebagai Anis

● Dayana Roza sebagai Lia

● Aprena Manrose sebagai Zurin

● Isyariana sebagai Ika

● Mia Nasir sebagai Ros

● Haleeda Mazlin sebagai Kak Pah

● Zaidi Omar sebagai Pak Bahar

● Nik Adam Mika sebagai Irwan

● Faez Nick sebagai Udin

Sinopsis Drama Bukan Cinta Aku 


Drama ini mengisahkan janda anak satu, Kak Pah yang menyewakan beberapa bilik di kediamannya kepada wanita bujang Ros, Zurin, Ika dan Lia. Pada masa sama, Kak Pah ingin mencari menantu untuk anaknya, Adam.

Ros pandai mengambil hati Kak Pah membuatkan beliau selalu disebut sebagai penyewa yang baik oleh Kak Pah. Ros sebenarnya ada memasang niat untuk mengenakan Zurin, Ika dan Lia.

Selamat menonton drama Bukan Cinta Aku di saluran TV3!

No comments

Powered by Blogger.