Header Ads

Biodata Dinie & Khai Penyanyi Lagu Bukan Cinta Aku

Biodata Dinie & Khai Penyanyi Lagu Bukan Cinta Aku. Anda kenali Dinie & Khai? Dinie & Khai adalah penyanyi baru yang popular dengan lagu Bukan Cinta Aku. Kini, lagu mereka Bukan Cinta Aku terpilih dalam OST Drama Bukan Cinta Aku di slot Akasia TV3. Jom terjah biodata Dinie & Khai!


Biodata Dinie & Khai Penyanyi Lagu Bukan Cinta Aku 


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang biodata Dinie & Khai merangkumi nama penuh, umur, tempat kelahiran, pendidikan, kerjaya dan laman sosial

Biodata Dinie

Nama Penuh: Muhammad Dinie Abdul Rashid
Nama Popular: Dinie
Umur: 26 tahun (2019)
Asal: Pulau Pinang
Agama: Islam
Bangsa: Melayu
Kerjaya: Penyanyi
Biodata Khai

Biodata Khai

Nama Penuh: Khairil Azreen Jasni
Nama Popular: Khai
Umur: 25 tahun (2019)
Asal: Meru, Klang, Selangor
Agama: Islam
Bangsa: Melayu
Kerjaya: Penyanyi
Instagram : https://instagram.com/dinienkhai

No comments

Powered by Blogger.