Header Ads

Sinopsis Drama Manuskrip Cinta (Siti Saleha, Fadlan Hazim & Hafizh Roshdi)

Sinopsis Drama Manuskrip Cinta (Siti Saleha, Fadlan Hazim & Hafizh Roshdi). Saksikan drama Manuskrip Cinta yang muncul di kaca tv anda. Drama ini diarahkan oleh pengarah hebat Jamal Khan dan menampilkan beberapa pelakon hebat antaranya Siti Saleha, Fadlan Hazim, Hafizh Roshdi dan ramai lagi. Drama ini akan disiarkan pada bulan September nanti selama 20 episod. Jangan lupa saksikan drama ini setiap hari Rabu hingga Jumaat mulai jam 9.00 malam di slot Lestary TV3. Jom terjah sinopsis drama Manuskrip Cinta!

Sinopsis Drama Manuskrip Cinta (Siti Saleha, Fadlan Hazim & Hafizh Roshdi)

Sinopsis Drama Manuskrip Cinta (Siti Saleha, Fadlan Hazim & Hafizh Roshdi) 


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang Drama Manuskrip Cinta yang memaparkan senarai pelakon, sinopsis dan siaran langsung :

JUDUL : MANUSKRIP CINTA
EPISOD : 20 episod
TARIKH TAYANGAN : September 2019
SIARAN TV : TV1 RTM
PENULIS NOVEL : Syamnuriezmil
PENGARAH : Jamal Khan
PRODUKSI : Zamriez Golden Picture Sdn Bhd
PELAKON : Siti Saleha, Fadlan Hazim, Hafizh Roshdi, Reen Rahim, Nur Risteena Munim, Syazuwan Hassan, Wan Sharmila, Syaffiq Sahli, Normah Damanhuri, Aleza Shadan, Anne Abdullah, Aida Khalida, Zulkifli Ismail

Senarai Pelakon Drama Manuskrip Cinta 


Siti Saleha sebagai Dian Aryani
Fadlan Hazim sebagai Doktor Izak Ashaal
Hafizh Roshdi sebagai Doktor Rian
Reen Rahim sebagai Gee
Nur Risteena Munim sebagai Helena
Syazuwan Hassan sebagai Effan
Aleza Shadan sebagai Puan Diana

Synopsis Drama Manuskrip Cinta 


Mengisahkan Aryani, seorang penulis sepenuh masa. Aryani suka bereksperimen dengan manuskrip untuk mencari kelainan dalam setiap manuskrip yang ditulisnya.

Manuskrip keempat tulisannya tidak diberi pelepasan oleh editor, Kak Adibah yang merasakan kisah cinta yang ditulisnya terlalu kosong tanpa watak antagonis. Kak Adibah mencabar Aryani untuk jatuh cinta jika dia mahu menulis kisah cinta yang menyentuh perasaan dan lebih dramatik.

Selamat menonton drama Manuskrip Cinta di saluran slot Widuri TV1!

No comments

Powered by Blogger.