Header Ads

Sinopsis Drama Sweet Dreams (Mira Filzah & Ben Amir)

Sinopsis Drama Sweet Dreams (Mira Filzah & Ben Amir). Yang Pertama yang muncul di kaca tv anda. Drama ini diarahkan oleh pengarah hebat Michael Ang dan menampilkan beberapa pelakon hebat antaranya Mira Filzah, Ben Amir dan ramai lagi. Drama ini akan disiarkan pada bulan Ogos nanti selama 28 episod. Jangan lupa saksikan drama ini setiap hari Isnin hingga Khamis mulai jam 10.00 malam di slot MegaDrama Astro Ria. Jom terjah sinopsis drama Sweet Dreams!

Sinopsis Drama Sweet Dreams (Mira Filzah & Ben Amir)

Sinopsis Drama Sweet Dreams (Mira Filzah & Ben Amir) 


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang Drama Sweet Dreams yang memaparkan senarai pelakon, sinopsis dan siaran langsung :

JUDUL : SWEET DREAMS
EPISOD : 28 episod
TARIKH TAYANGAN : Ogos 2019
WAKTU SIARAN : Isnin-Khamis, 10:00 malam
SIARAN TV : Slot MegaDrama Astro Ria
PENGARAH : Michael Ang
PRODUKSI : -
PELAKON : Ben Amir, Mira Filzah

Senarai Pelakon Drama Sweet Dreams 


● Ben Amir
● Mira Filzah

Synopsis Drama Sweet Dreams 


Putri – Gelaran seperti Ratu Kelam Kabut, Minah Clumsy sudah cukup sinonim dengan dirinya sejak kecil lagi. Habis semua tiang dan dinding dia langgar, malah sudah banyak kali dia jatuh tertonggeng ke dalam longkang. Bernasib malang atau dia memang punya masalah koordinasi fizikal tak balance?

Namun beberapa siri kejadian malang tiba-tiba berubah dengan kemunculan seorang jejaka misteri yang sering menyelamatkannya. Tak sempat mencium tanah, tubuh dia sudah disambut. Tak sempat tergolek, tangannya sudah dipaut. Pelik, lelaki itu mutant atau superhero? Datangnya sering tanpa isyarat.

Selamat menonton drama Sweet Dreams di saluran slot MegaDrama Astro Ria!

No comments

Powered by Blogger.